Vážně to jde mít pořádek na pracovním stole?

Domácnost 13. 11. 2016

Šéfka Lenka mi nenápadně už pár týdnů vnucovala toto téma s nadějí, že mne pohne k úklidu vlastního pracovního stolu. Ji zklamu, ale vás určitě ne! Třeba najdete čas a chuť udělat si na pracovní ploše pořádek. Protože je dokázáno, že v hezkém prostředí se mnohem příjemněji a efektivněji plní úkoly...

pořádek na stole 1
foto:

1. Hromady sluší jen skládce

Schovat se za pořádně vysoký stoh papírů se někdy hodí, ale jinak hromady věcí praktické nejsou. Zabírají místo, při hledání obvykle musíte všechno dolovat až ze dna, což je zdlouhavé a často i zdraví nebezpečné.

Když už na stůl nenacpete ani propisku, úklidu se nevyhnete. Podle manažerských příruček se dá efektivně pracovat, pokud máte volnou alespoň polovinu stolu. Ufff, to bude fuška!