Chcete být známá? Zkuste to přes internet

sláva na internetu
Grumpy cat, nejbohatší mračící se kocour světa.
Zábava 4. září 2014

Před dvaceti lety by se možná dostali na titulní stránky regionálních novin. Dnes je zná na internetu celý svět. Stačilo jen vypadat jako Barbie, mít na sobě 2200 tetování nebo vášnivě fandit na MS ve fotbale.

Největší celebritou internetu ovšem není člověk, ale kocour. Dvouletý Grumpy (v překladu Mrzutý, Nevrlý), rodák z amerického Morristownu, dostal původně jméno Tartar Sauce (tatarská omáčka). Krátce poté, co se jeho fotky objevily na internetu, se strhla skutečná Grumpymánie.

Všichni si mysleli, že mračící se kocour je pouhý počítačový trik. Není. A tak má dnes Grumpy jen na Facebooku přes 6 milionů fanoušků, vlastní ochrannou známku, díky níž prodává malé plyšové Grumpys od 12 do 30 dolarů, a má sponzorské žrádlo na všech devět kočičích životů.

sláva na internetu

Valeria Lukyanova a Ken Justin, obživlí Barbie a Ken.

foto:

DOŠLO MI, ŽE JSEM KRÁSNÁ

Je jí 29 let, měří 170 cm a váží 42 kilo. Má zelené oči, je zapřisáhlou vegetariánkou a hlavně – vypadá jako oživlá panenka Barbie. „Všichni mě obviňují z toho, že jsem anorektička, ale já jsem kvůli postavě nikdy ve svém životě nehladověla. A co se plastik týče, mám jen prsní implantáty,“ říká Valeria Lukyanova.

Rodilá Moldavanka měla už v dětství velkou sbírku panenek. Jenže pak získala bakalářský titul na Státní akademii konstruktérství a architektury v Oděse a vypadalo to, že se bude živit „normálním“ způsobem. Ve 22 letech ale zvítězila v soutěži Miss Diamond Crown of the World. „Změnilo mi to život. Došlo mi, že jsem krásná. Že vypadám jako Barbie.“ A hned začala na svém přerodu v panenku pracovat. Každý den tráví minimálně dvě hodiny líčením, nechá si udělat masáž a pak už se převtěluje do svého panenkovského těla a pózuje fotografům. Výsledek pak její fanoušci mohou vidět právě na internetu.

Převtělování však vzala z gruntu. Po dlouhodobém studiu ezoterických věd se dle vlastních slov stala učitelkou mimotělního cestování. „Většinu dne strávím v astrálním světě,“ vysvětluje modelka a placená účastnice V. I. P. večírků.

MŮJ POPEL AŤ ROZPRÁŠÍ V DISNEYLANDU

sláva na internetu

George Reiger, muž, který si nechal potetovat tělo Diesneyho figurkami.

foto:

Když dáte do vyhledávače jméno George Reiger (55 let), objeví se vám před očima největší fanoušek díla Walta Disneyho. Celých 85 % těla si nechal potetovat legendárními kreslenými postavičkami. V současné době jich na své kůži má přes 2200. Svého prvního „Disneyho“ si nechal vytetovat v 18 letech.

Ve dvaceti už jich měl stovku. Od té doby mu každý týden přibude 4–5 nových kousků. „Spočítal jsem si, že ročně nechám v salonu 50 000 dolarů,“ nechal se slyšet muž, jehož sláva se rozšířila se vzestupem internetu a který si suvenýry s Mickey Mousem a spol. vyzdobil i svůj dům.

Cenu sbírky čítající 25 000 kousků odhaduje Disneyman na 100 000 dolarů. O prodeji však šestkrát rozvedený Reiger zatím nepřemýšlí. Zato o tom, co se stane s jeho tělem po smrti, má jasno. „Přál bych si, aby mé děti vysypaly urnu s mým popelem na horské dráze Pirátů z Karibiku v Disneylandu. Abych zůstal navěky ve svém vysněném světě.“

KRÁTKÁ SLÁVA FOTBALOVÉ FANYNKY

sláva na internetu

Axelle Despiegelaere, nejsledovanější fanynka MS ve fotbale v Brazílii.

foto:

Jak otřepaně zní heslo o tom, že každý člověk má nárok na 15 minut slávy. Axelle Despiegelaere (17) se stala hvězdou internetu za podstatně kratší dobu. Televizní kamery objevily vášnivou belgickou fotbalovou fanynku během utkání mistrovství světa Belgie versus Jižní Korea. O další se postarali účastníci sítě Twitter, kteří její fotky rozšířili. „Najednou byla Axelle všude. Na Facebooku, v novinách, v televizi,“ udivilo jejího přítele Loise, který se doma učil na zkoušky. O pár dní se divil ještě víc, když kosmetická firma L’Oréal oznámila, že s fanynkou podepsala exkluzivní smlouvu.

Stejně tak, jak rychle internetový svět Axelle objevil, její slávu ztlumil. To když se objevila její fotka, na níž pózuje se zbraní v ruce nad mrtvou gazelou. I tentokrát zaplavilo její foto internet. A potenciální zájemci ztratili o „zabijáckou“ Axelle zájem. „Měl to být jen vtip,“ povzdechla si na sociálních sítích dívka, jejíž sláva netrvala ani pověstných 15 minut.