Služba UpDate: Vždy ten nejnovější telefon z řady

Zábava 9. října 2014

Mobilní telefon má dnes stejnou kapacitu jako nejvýkonnější počítač v roce 1984. Blogujeme, čteme, posíláme emaily, fotky, platíme účty, dokonce i televizi sledujeme přes telefon. Zatímco ještě v roce 2000 jsme si pořizovali nový mobil zhruba každý čtvrtý rok, dnes se technologický vývoj řítí vpřed rychlostí blesku. Pokud chceme být IN, je třeba pořídit si aktuální model téměř každý rok. A nejinak to i děláme. Výrobci nabízejí, a my s potěšením užíváme. Ale zatímco nás špičkový mobil v roce 2000 stál v průměru 6 000 Kč, dnes se pohybujeme okolo 15 000 Kč. Aby tento výrazný rozdíl nebyl tak bolestivý a dal se bez problémů finančně unést, přichází na trh unikátní služba UPDATE.

Co je UpDate

Telefon na splátky, bez navýšení, s pojištěním a možností získat po roce či osmnácti měsících nový. Mobily, tablety i notebooky jsou dnes běžnou součástí našeho života. Služba UpDate se postará o to, abyste měli k dispozici stále ty nejaktuálnější modely. Chcete svůj telefon či tablet měnit každých 12 měsíců? Se službou UpDate to není žádný problém! Navíc je nový přístroj celou dobu pojištěný proti poškození, zničení či krádeži.

Jak UpDate funguje

Zákazník si v prodejně Mobil Pohotovost nebo iStyle vybere nový telefon. Hotově nezaplatí ani korunu. Zvolí si, zda chce nový telefon každých 12, nebo 18 měsíců. Pokud mu vyhovuje dvanáct měsíců, cena telefonu se rozdělí na 20 měsíčních splátek... Ve variantě osmnáctiměsíční bude cena zařízení rozdělena na 24 splátek. V obou případech zákazník využije službu UPDATE. Ta mu zaručí, že až svůj telefon po 12 / 18 měsících vrátí, poskytovatel služby za něj zaplatí zbývající splátky, a on si může na základě nové smlouvy vybrat telefon nový.

Kolik UpDate stojí a jak je to s pojištěním

Není důležité, jakou verzi výměny klient upřednostní. Služba UpDate stojí vždy 199 Kč, včetně pojištění v hodnotě 150 Kč (dvě podrobné vzorové kalkulace najdete v produktovém listu). Naše pojištění pokrývá ty nejčastější nepříjemnosti, které se v souvislosti s hardwarem vyskytují: součástí služby UpDate je pojištění proti krádeži, poškození a zničení.

Kde UpDate pořídit

Službu UpDate, která je realizována ve spolupráci se společností HomeCredit, si lze sjednat v prodejnách Mobil Pohotovost a iStyle.

Odkdy je možné službu UpDate zakoupit

Pilotní prodej byl již spuštěn. V nabídce jsou zatím modely iPhone 5S 16GB a iPhone 5S 32GB. Ale už teď se těšíme na říjnové novinky.

Proč do toho jít?

Tato novinka je vyzkoušená na amerických trzích, kde stále více roste v oblibě, protože šetří peněženku i čas. O tom, jak velký zájem můžeme očekávat na českém trhu, jsme se přesvědčili v měsíčním testu. Probíhal během léta na stránkách společnosti Mobil Pohotovost a iStyle, a zúčastnilo se ho téměř 3 000 potenciálních zákazníků. Pro službu hlasovalo v průměru 90 % účastníků a vzhledem k tomu, že 65 % nám zanechalo vlastní komentář s kontakty, věříme, že své rozhodnutí i povzbudivá slova mysleli vážně.

Citace vzkazů:

„Pecková služba. Doufám, že se prosadí, abych ji mohl využít.“ (Marty Dvorak)

„Skvělé, pokud tato služba bude něco jako operativní leasing, tak je to Number One! Budete toto poskytovat na všechny produkty (PC/Apple, tablety i telefony)? Zamýšlíte poskytovat tuto službu i právnickým osobám (firmám)? Tím byste vzali velký krajíc firmám, jako je GreenkeLeasing a podobné.“ (Stolfa Miroslav)

„Nový mobil po roce a půl se vždycky hodí.“ (Lukáš Červinka)

„Znám z Ameriky. Na 100 % bych uvítala.“ (Petra Cebáková)

Klienti se nás často ptají…

Jaké podmínky musím splňovat, abych si mohl službu sjednat?

Musí vám být alespoň 18 let, musíte mít stálý příjem a splňovat podmínky pro poskytnutí úvěru. Potom už stačí jen pravidelně platit splátky.

Co když budu chtít telefon / tablet / notebook vyměnit dříve než po 12 / 18 měsících?

I to je možné, nejdříve však po 3 kalendářních měsících od sjednání služby. Stačí doplatit zbývající splátky, které vám do 12 / 18 měsíců chybí. Například po 5 zaplacených splátkách vám u služby UpDate 12 chybí doplatit 7 splátek. Přesnou částku pro dřívější výměnu telefonu / tabletu vám sdělíme na naší kontaktní lince, v prodejně nebo na vašem UpDate účtu.

Má služba nějaký háček?

Ano, nebudeme vám nic skrývat, jsou dvě situace, které vám mohou bránit ve výměně telefonu či tabletu za nový. Pokud si v době, kdy budete chtít váš přístroj vyměnit, z naší nabídky nevyberete nový produkt, nebo Vám další úvěr nebude možné poskytnout. V obou případech máte nárok na vrácení všech poplatků zaplacených za službu UpDate (49 Kč x počet měsíců, po kterou jste službu platili). Stále vám garantujeme, že až k nám svůj telefon po 12 / 18 měsících přinesete, zaplatíme za vás zbývající splátky. Nové zařízení si pak můžete vybrat jinak, ale již bez jakýchkoli závazků vůči nám.   Jak dlouho mi vyřízení UpDate telefonu bude trvat? Postačí vám doslova pár minut. Podívejte se detailně, co vás čeká.

  • Při převzetí telefonu UpDate zkontrolujeme zařízení dle obchodních podmínek služby UpDate.
  • V aplikaci UpDate zjistíme případné poplatky za nadměrné poškození telefonu dle sazebníku (v ideálním případě nezaplatíte nic) a prověříme, zda se na poškození vztahuje pojištění.
  • Podepíšete dohodu o ukončení Smlouvy o úvěru a předávací protokol včetně soupisu případných poplatků za nadměrné poškození.
  • Uzavřete novou smlouvu o úvěru se službou UpDate na telefon, který si vyberete z naší nabídky.

Co když mi telefon během splácení ukradnou?

Telefon je celou dobu pojištěn proti krádeži, zničení a poškození. Krádež telefonu neprodleně oznamte na Policii ČR a požádejte o blokování IMEI (unikátní číslo, které výrobce přiděluje každému mobilu). Pro kladné vyřešení pojistné události budete potřebovat kopie protokolu o oznámení odcizení a žádosti o blokování IMEI.

Co když budu chtít službu ukončit?

Službu můžete ukončit kdykoli, stačí doplatit chybějící splátky telefonu po odečtu ceny pojištění a poplatku za službu UpDate.

Co když se mi telefon rozbije?

Jakkoli poškozený nebo nefunkční telefon přineste vždy k prodejci. Ten ho předá servisu k posouzení rozsahu škody. V případě záručních oprav vám ho servis bezplatně opraví, v ostatních případech opravu uhradí pojišťovna.

Budu při krádeži či zničení telefonu něco doplácet?

Nebojte se. Při krádeži a také v případě, že oprava poškozeného telefonu bude ekonomicky nerentabilní, uhradí za vás všechny zbývající splátky pojišťovna. Vy se na všech škodách podílíte spoluúčastí ve výši 1 500 Kč. Pouze pokud vám telefon odcizí po 12 měsících splácení, spoluúčast neplatíte.

Nahrazuje mi pojištění záruku?

Se službou UpDate můžete bez problémů využít záruku přístroje. Pokud se vám tedy něco stane během záruční doby, je možné telefon reklamovat.

Mohu dát telefon opravit do servisu naproti v ulici?

To bohužel nelze, pojišťovna musí posoudit stav poškození. Přineste přístroj zpět do prodejny, ve které byl zakoupen, a my vše zařídíme za vás.