Ano, získala ji „mattonka“, tedy Karlovarské minerální vody, a asi taky proto, že se jim podařilo stanout v anketě Českých 100 Nejlepších mezi vítězi v kategorii Zemědělství a potravinářství. Společnost Comenius je nazvala největšími inovátory na trhu nealkoholických nápojů, což je opravdu hezké ocenění.
Kromě licence na Dr. Peppera získala navíc i licenci na Schweps, což se přidá k portfoliu jejich minerálek a kojeneckých vod. Patří do něj nejucelenější nabídka prémiových nealkoholických nápojů: od přírodních i ochucených vod (Mattoni,Aquila, Magnesia), přes sirupy a ovocné nápoje (Yo, bimboo), džusy (granini) a ledové čaje.
O co jde v soutěži o sto nejlepších? „Cílem prestižní ankety Českých 100 Nejlepších, pořádané sdružením Comenius, je ocenění podniků a jednotlivců za mimořádné výsledky podnikatelských aktivit v České republice i v zahraničí,“ říká Karel Muzikář, prezident společnosti Comenius a předseda hodnotitelské poroty.
Té se líbilo také to, že na celosvětovou ekonomickou krizi zareagovala firma investicemi do nových technologií a produktů. Uchazeči o ocenění se do ankety nedostanou jen tak, ale na základě nominací Agrární komory ČR, Potravinářské komory ČR a předních odborníků v oboru. Spolu s KMV byly ve stejné kategorii oceněny mezi jinými také společnosti MADETA, OLMA nebo ZEELANDIA.
Navíc další z oblastí, které společnost KMV věnuje zvýšenou pozornost, je ekologie. Hnacím motorem vývoje nových nápojů je tedy maximální snaha vyhovět poptávce spotřebitelů s důrazem na zdravý životní styl a kvalitu produktů v souladu s nejnovějšími poznatky na ochranu životního prostředí.